مقالات مقالات .

مقالات

فروش خط تولید ماکارونی

سلیقه ای بتوانند ماکارونی موردنظر خود را خریداری نمایند. مصرف کنندگان ماکارونی باید این ماده خوراکی را قبل از خوردن بجوشانند. ماکارونی، یک غذای خوشمزه و مورد علاقه کلیه سنین بخصوص کودکان است. استقبال زیاد مردم از این خوراکی خوشمزه موجب شده تا افراد زیادی علاقمند به فعالیت در این زمینه شوند. امروزه فروش خط تولید ماکارونی توسط شرکت ها و کارخانه ها صورت می گیرد. اگر شما هم تمایل دارید تا یک خط تولید ماکارونی راه اندازی نمایید، می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش خط تولید ماکارونی مشورت نمایید. برای این منظور با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

فروش خط تولید ماکارونی دست دوم
فروش خط تولید ماکارونی دست دوم ، با شرایط اقتصادی موجود در جامعه، بسیاری از افرادی که علاقمند به راه اندازی خط تولید ماکارونی هستند، نمی توانند در این راستا اقدامی انجام دهند. این افراد می توانند با توجه به بودجه ی خود اقدام به خرید خط تولید ماکارونی دست دوم نمایند. امروزه بسیاری از شرکت ها و کارخانه ها در زمینه فروش خط تولید ماکارونی دست دوم فعالیت می کنند. این امر شرایطی را فراهم می کند تا افرادی که نمی توانند خط تولید نو را خریداری نمایند، از خط تولید دست دوم بهره مند شوند. با این کار در هزینه و وقت آنها صرفه جویی می شود. برای خرید خط تولید ماکارونی دست دوم می توانید به مرکز فروش خط تولید ماکارونی دست دوم مراجعه کنید یا با شماره های این مرکز که در آگهی موجود است تماس بگیرید.

فروش خط تولید کارخانه ماکارونی
فروش خط تولید کارخانه ماکارونی ، تکنولوژی رایج در تولید ماکارونی ، تکنولوژی اکستروژن سرد می باشد. پروسه شکل گیری از طریق سیستم اکستروژن سرد، دو طرفه بوده و با تغییر قالب می توان شکل ماکارونی را تغییر داد. مواد اولیه برای تولید ماکارونی، آرد گندم است. روند تولید ماکارونی در کارخانه به این صورت است که بعد از تحویل آرد به کارخانه و قرارگیری در انبارمواد اولیه، در ابتدا کیفیت آرد و آب مصرفی را کنترل می کنند. در ادامه آرد را در قیف دستگاه غربال کننده و انتقال دهنده تخلیه می نمایند. آرد با کمک سیستم هلیس یا مارپیچ به دستگاه پرس انتقال پیدا می کند. در مرحله بعد، آرد و آب با هم مخلوط شده و یک خمیر تقریبا یکنواخت را ایجاد می کنند. سپس این خمیر در قالب های موردنظر و تحت فشار و خلا قرار می گیرد. خمیرهای شکل گرفته به درون گرمخانه انتقال یافته و در دمای 50 الی 60 درجه سانتی گراد در مدت حداکثر 48 ساعت خشک می شوند. این فراورده های خشک را به سالن برش یا بسته بندی منتقل می کنند. در این مرحله ، محصولات را برش داده و وزن می کنند. ضمن اینکه عملیات جداسازی ماکارونی های نامناسب را نیز انجام می دهند. در انتها محصولات را درون سلوفان بسته بندی می نمایند. امروزه بسیاری از شرکت ها در زمینه فروش خط تولید کارخانه ماکارونی فعالیت می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با بخش فروش خط تولید کارخانه ماکارونی تماس بگیرید.

خرید خط تولید کارخانه ماکارونی
خرید خط تولید کارخانه ماکارونی ، در خط تولید ماکارونی دستگاه های مختلفی وجود دارد. از جمله این دستگاه ها می توان به میکسر (مخلوط کن)، ماشین حساب اسکرو، اکسترودر، دستگاه کشیدن و برش، Hoisting، دستگاه تهویه مطبوع و نوار نقاله اشاره کرد. میکسر در خط تولید کارخانه ماکارونی، وظیفه مخلوط کردن مواد خام، مواد کمکی و آب را برعهده دارد. قسمت تهویه برای پخت غذای خشک به کار می رود و از نوار نقاله برای حمل و انتقال مواد غذایی به دستگاه بعدی استفاده می شود. قیمت خرید خط تولید کارخانه ماکارونی به عوامل مختلفی مانند جنس دستگاه ها، نوع دستگاه، برند و کشور سازنده تجهیزات، نو یا دست دوم بودن تجهیزات خط، تکنولوژی مورد استفاده و ... بستگی دارد. برای خرید خط تولید کارخانه ماکارونی می توانید با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۶:۴۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)