مقالات مقالات .

مقالات

کندن کاشت ناخن ممنوع:

کنید تا نیاز به کاشت دوباره نداشته باشید زیرا برداشتن ناخن ها و کاشت به تدریج باعث ضعیف شدن و شکنندگی ناخن های شما می شود.


آب و آتش، دشمن ناخن های کاشت شده:
قرار گرفتن در معرض رطوبت به مدت طولانی می تواند استحکام و زیبایی را از ناخن های شما بگیرد.
علاوه بر آب آتش و حرارت ممکن است آسیب جدی به ناخن های شما برساند.


رعایت بهداشت:
ناخن های کاشته شده نیز مانند ناخن های طبیعی نیاز به رعایت بهداشت دارند. این ناخن ها بر خلاف ظاهر زیبایی که درادن، می توانند بسیار آلوده شوند. کثیف بودن زیر ناخن ها می تواند باعث ایجاد میکروب و قارچ و انتقال آن به داخل بدن شما شود. بنابراین بهتر است زیر ناخن های کاشته شده را هر چند روز یکبار تمیز کنید.


کرم مرطوب کننده:
مرطوب کننده ها علاوه بر اینکه به دست ها ظاهر لطیف و زیبایی می بخشند برای ناخن ها به ویژه ناخن های کاشت شده نیز مفید می باشند. توصیه می شود هر بار که دست خود را می شویید و بعد از هر بار حمام دست و ناخن های خود را به کرم مرطوب کننده آغشته کنید. این کار به ناخن های شما لطافت می بخشد.


ریموو کردن ناخن ها:
اگر به هر دلیلی قصد برداشتن ناخن های خود را دارید هرگز این کار را به تنهایی و در خانه انجام ندهید. ریموو کردن نیز مانند کاشت ناخن یک کار تخصصی است و باید به دست ناخنکار حرفه ای سپرده شود. ریموو کردن ناخن ها به تنهایی و در خانه می تواندبه ناخن طبیعی و حتی صدف ناخن شما آسیب های جدی وارد کند. پس توصیه می شود این کار را به متخصصان ناخن پسپارید.


روغن کوتیکل:
روغن کوتیکل باعث استحکام ناخن های طبیعی می شود. این نوع روغن مزایای زیادی برای ناخن دارد، از ترک خوردن پوست دست جلوگیری می کند و به راحتی قابل دسترس است.


مانیکور کردن:
مانیکور کردن یک روش فوق العاده برای زیبا سازی و مقاوم سازی ناخن های طبیعی است. توصیه می شود بعد از ریموو کردن ناخن ها یک بار آن ها را مانیکور کنید. این کار باعث می شود ناخن های طبیعی ظاهر خوبی پیدا کنند و تقویت شوند. اگر قصد کاشت دوباره ندارید بهتر است هر چند وقت یکبار ناخن های خود را مانیکور کنید.


لوازم آرایشی چرب ممنوع:
کرم های چرب و روغنی به ناخن های کاشته شده آسیب زیادی وارد می کنند. این کرم ها که حاوی روغن های معدنی می باشند به راحتی ناخن را شکننده و ضعیف می کنند. و باعث می شوند ناخن ها زیبایی خود را از دست بدهند.


استفاده از استون ها و الکل ممنوع:
استون ها موادی هستند که برای ریموو کردن ناخن استفاده می شوند. تصور کنید استفاده از آن ها وقتی قصد ریموو کردن ناخن های خود را ندارید چه بلایی سر ناخن کاشته شده می آورد. استفاده از استون ها و الکل بر روی ناخن کاشت زیبایی آن را از بین می برد و به آن ها صدمه ی زیادی وارد می کند.

 


سخن پایانی
کاشت ناخن در نیاوران و... به ناخن ها ظاهری زیبا و جذاب می بخشد اما بهتر است این کار زیر نظر فرد متخصص و سالن زیبایی معتبر انجام شود. علاوه بر آن نگهداری و نظافت فردی در ظاهر ناخن ها اهمیت زیادی دارد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۹:۱۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)